Un nou inceput! Sau ceva…


Astazi este o zi mare pentru omenire, sau cel putin pentru toti care au terminat clasa a opta, deoare s-au afisat rezultatele admiterii computerizate 🙂 (pentru cei care nu stiu, http://www.admitere.edu.ro/2009 ). De asemenea, astazi este o zi minunata pentru ca aparent am redescoperit Family Guy si mi se pare chiar genial. Probabil este cel mai bun serial pe care l-am vazut, avand in vedere ca, in aceasta dimineata a acestei zile minunate am auzit la radio ca umorul face bine la depresie si cum sa nu ai o depresie atunci cand afli de la televizor ca nu ai voie sa stai la soare pentru ca radiatiile UV sunt de 9 ori peste cantitatea pe care o poate suporta pielea.

In concluzie astazi a fost o zi in care mi sa dat ocazia sa ma reinventeze. Sa nu mai ies din casa in timpul zilei, sa schimb liceul la care merg, sa rad mai mult si deci sa vad Family Guy.

P.S. Astazi am predat un proiect in PowerPoint despre pasari (o ocazie pentru ca eu sa imi schimb pasiunea pentru calculatoare in una pentru natura) care presupun ca ar merita prezentat. Poate alta data 😉

Leave a Reply

