Trip to Roumanie


Cu ceva timp in urma, pe fiecare post de televiziune, la fiecare talk show sau emisiune de stiri, se dezbatea intens un pliant facut de americani, care prevenea posibilii turisti de conditiile precare de trai, sistemul prost de sanatate si numarul enorm de caini vagabonzi din Romania.

Acum ca am ajuns sa merg din nou pe drumurile patriei (ultimele 3 veri mi le-am petrecut in afara tarii), am constat ca au dreptate. Sigur ca te simti jingit cand auzi ce parere au americanii sau alte tari despre Romanica noastra, dar pana la urma, chiar au dreptate. La bariera, din masini ploua cu peturi, pe marginea drumului (sau ce a mai ramas din el) sunt tot felul de deseuri, „frumosii“ armasari, plini de noroi, slabiti si dezhidratati trag la caruta pe asfaltul drumurilor europene si benzinarii care arata ca dupa razboi. Aceasta este The Land of Choice, welcome to Romania.

Nu stiu sincer, cui pasa de ce am scris mai sus :d, dar am simtit nevoia sa ma descarc :). O sa pun poze, de pe la Peles, Vulcanii noroiosi, Predeal, mai putin Busteni (unde sunt si cazat) ca nu prea am ce :(, si alte lucruri interesante pe care le voi intalni… o.O

 

P.S.: Va rog din nou sa nu uitati de campania de ajutare a copiilor bolnavi de malarie. Puteti gasi informatii in cele doua posturi de mai jos.

3 Responses to “Trip to Roumanie”

  1. Castelul Viselor Says:

    Mie imi pasa! 🙂

    • Alex L. Says:

      Ma bucur! Esti si prima ce-i drept =)

  2. ADRIANA Says:

    Ca sa vezi ca eu sint a doua care ii pasa si o-r mai fi destui dar tu inca nu sti. Cit priveste discrepanta dintre cele doua masini, sti tu proverbul romanesc care zice ca” prostu daca nu-i fudul parca nu e prost destul” Probabil primu-lui i-a cumparat ma-sa strada si sa intins ca riia pe trotuar ,si al doi-lea …….la strazile desfundate si vesnic in reparatii asta e masina ideala…………….sa mori de ris nu alta jejejejejejeje.


Leave a Reply

