Trip to Roumanie 2


Am sa pun acum doar doua poze, care dupa parerea mea, descriu cel mai bine tara in care traim. Pozele sunt din Bucuresti din sectorul 1.

Am sa revin si cu un al treilea episod in care sa pun si poze mai frumoase din Rasnov, de la Babele si alte locuri de pe drum, dar pentru alea am nevoie de calculator sa le retusez, treaba pe care nu prea pot sa o fac pe laptop.

 

Garaj de Bucuresti

Aici se poate observa inteligenta ciobanului Roman, care, din nevoie de spatiu, si-a extins garajul usor si pe trotuar pentru ca arma crimei pe care o conduce sa incapa.

 

Super Car, tot unde era si Dacia

Dupa ce ati observat frumosul garaj ce deabia cuprindea o Dacie cel mai probabil :D, aici puteti intalni un rar model de automobil predestinat fiintei cu ceafa lata din Bucuresti. Problema nu e ca asta are o gramada de bani iar celalalt se cauta in buzunare la alimentara, ci ca pozele is luate la 1 strada distanta (problema din punctul meu de vedere).

 

P.S.: Capitala tarii mele, m-a dezamagit! Conteaza? Nu! Mergeti fratilor la Viena…

2 Responses to “Trip to Roumanie 2”

  1. lazyro Says:

    Bucuresti … am fost odata si mi-o ajuns . Dupa parerea mea sunt orase mai frumoase in Romania precum Brasov sau Cluj .

    off: in primul rand mersi pentru comment .Apreciez acest gest , 😛 stiu ca am greseli de ortografie si chiar si de exprimare 😉 … Dar am facut blogu si site-u doar sa ma distrez , nu tinand cont de design si alte chestii 😛 poate in viitorul apropiat ;)) imi editez posturile :)>-

    • Alex L. Says:

      Brasovul in definitiv este mai frumos decat Bucurestiul. Eu personal il consider unul din cele mai frumoase orase din Romania dar poate asta e doar parerea mea. Cat despre bloggul tau, eu propun sa il iei mai in serios pentru ca nu inteleg altfel de ce te-ai inscrie pe trafic.ro fara sa vrei sa valorifici ce scri. Ca fapt divers, pentru a atrage trafic inscrie-te pe http://www.forumulbloggerilor.ro (nu stiu de ce nu ma lasa sa fac link, copy-paste este singura solutie :D). Este cea mai mare comunitate de bloggeri din cate stiu eu si poti gasi multe lucruri folositoare acolo.


Leave a Reply

