Trip to Roumanie 3


Asa cum am zis in „episodul“ trecut, de aceasta data voi pune numai poze frumoase din locurile pe care le-am vazut. Singura problema este ca sunt destul de multe…

Banca din Busteni

Aici puteti observa o banca din Busteni 😀

Pe drum spre Babele

Asta este o poza luata din telecabina ce duce la Babele.

Sus la Babele

Sus la Babele 🙂

Un bolovan

Un bolovan…

Telecabina - Babele

Telecabina ce duce la Busteni

Babele

Chiar Babele 😀

Floare albastra...

Nu am nici cea mai vaga idee despre ce specie este, dar arata bine.

Un vulcan

Un vulcan dintre vulcanii noroiosi

Biserica din Sinaia

Asta e biserica din Sinaia. M-a impresionat forma, mai ales pentru ca este ortodoxa.

Rasnovul pozat din cetatea Rasnov

Aici puteti observa ultima poza pe ziua de azi :), facuta din cetatea de la Rasnov

Okay, asta este tot pe ziua de azi. Maine o sa mai pun o ultima tura de poze si acela va fi finalul „Tripului to Roumanie“. Daca vreti cumva una din poze, scrieti intr-un comment sau pe mess si o sa o trimit pe mail.

5 Responses to “Trip to Roumanie 3”

  1. ADRIANA Says:

    Frumoase poze ,uite asa mai vad si eu BABELE si bucati de peisaje din tara,cit despre floricica albastra ,as zice cu marja de eroare de 90% ca e vorba de GENTIANA,care se gaseste din belsug in platoul Bucegilor.

    • Alex L. Says:

      Ma bucur ca ti-au placut pozele :D. Mai treci pe aici! Cat despre floare, un search pe google a demonstrat faptul ca nu e Gentiana… (nu ca as fi rezolvat misterul, dar macar stim ce nu ii) ar trebui sa fac un fel de concurs cu premiu pentru cine ghiceste ce naiba ii :))

  2. ADRIANA Says:

    Jejejeje, ar fi trebuit sa-mi dau seama ca nu e gentiana, nici macar nu seamana,mi-ar placea sa stiu ce e.Data viitoare cind te mai intilnesti cu floarea ,intreaba un cabanier ,el ar trebui sa stie. Cit despre concurs , nu ar fi rau mie i-mi plac provocarile bune.

  3. ADRIANA Says:

    Nu cred ca sint multe fiinte incapatinate ca mine in lumea asta. Am cautat imagini cu gentiana si am gasit floricica ta ,e mai putin cunoscuta decit sora ei gentiana acaulis dar e la fel de frumoasa.

    • Alex L. Says:

      Nici eu nu cred ca sunt multe fiinte incapatanate ca tine :)) (cel putin eu am renuntat din start ;). In orice caz, e bine daca ai aflat ce ii. Ar fi bine daca ai intra si ai lasa si numele :D.. sau ai putea sa il spui pe mess ca vad ca mi-ai dat add…


Leave a comment