Pam, Pam!


Am intrat la liceu, scrie si mai jos in aproape fiecare post :)) (da, la inceput era si un fel de mandrie). Si deci am ajuns sa cunosc profesorii, colegii si, ei bine sala de clasa. Colegii sunt majoritatea de treaba, desi bine cunoscutul fenomen numit Colegul-Cimpanzeu este prezent impreuna cu, evident, tocilarul clasei. Cat despre profesori si ei sunt la fel de okay ca si colegii.

Am sa ma axez pe un tip de profesor pe care in general, toata scoala il admira si uraste in acelasi timp. Am sa vorbesc despre el, repet, la un mod general. Cu totii stim ca exista profesorii tineri si profesorii in varsta si ca uneori profesorii in varsta se poarta ca profesorii tineri si asta este la fel de ok. In acelasi timp, stim cu totii ca exista genul de profesor batran, care trebuia sa iasa la pensie acum un mileniu si este inca acolo pentru ca el face asta “pentru elevi” si se asigura in fiecare clipa a vietii lui, ca pana si posturile internationale de televiziune stiu asta. Genul de profesor a carui adevarat motiv de a veni la clasa este ca cineva pe planeta asta sa isi aduca aminte de el. Genul de persoana care isi petrece mai bine de jumatate din timpul de la ora laudandu-se cu ce stie, ce poate, ce a facut (pentru ca in mod evident acum nu mai face) si mai putin cu ce stiu elevii, ce pot elevii sau ce au facut elevii pentru ca, la naiba, elevii au o viata in care sa se laude inaintea lor.

Sunt aproape sigur ca aveti un astfel de profesor la clasa si deci, daca vreti, puteti spune cine e. Cat despre cei din clasa mea, sa nu uitati sa va inscrieti aici: Click to join 9mi1_cnb_2010

P.S.: A nu se confunda personajul descris mai sus, cu o persoana pe care eu as putea-o cunoaste in viata reala.

5 Responses to “Pam, Pam!”

  1. Gabi ala din spatele tau:)) Says:

    Bravo 😛 Tineo tot asa alecs … iti faci treaba bine pe acest blog.. Colegu tau Anonim :))

    • Alex L. Says:

      Esti incredibil de anonim mai ales dupa ce ai scris la nume “Gabi ala din spatele tau”. Daca scriai si numaru de la pantofi… sigur nu te afla nimeni :)). In orice caz, merci de comentariu!

  2. Gabi ala din spatele tau:)) Says:

    nai pentru ce .. si alta data:)))

  3. SilvaLove Says:

    $%&^# frate clar
    Imi pare rau de cenzura, dar nu vreau sa asociez “profesorul” cu cineva, aici pe blog. Intelegi si tu de ce :))

  4. NightWalker The 88'er Says:

    Deci … am si eu acel tic verbal ca si Blondutzu … “deci” :)) nu stiu cum sa ma exprim ca sa imi arat adevaratele sentimente despre acest profesor anonim … “Miezul” … Numele sau este … de fapt initiala numelui este (am scris cenzurat … de fapt in numere Hexadecimale Binare) 1011 … nu am ce sa comentez asupra caracterului sau decat ca este “baiatul de cartier … gangsterul” … este un profesor bun … pe parcurs o sa ne dam seama ca este unul dintre cei mai buni (cred ca ne vom da seama) … deci peace Mr. 1011


Leave a Reply

