O noua poza a zilei!



P.S.1: Dati click pe poza pentru… mai multe poze.

8 Responses to “O noua poza a zilei!”

  1. behind the keyboard is a one true modest genius Says:

    asta e diferita de celelalte…
    si imi place ๐Ÿ™‚

    • Alex L. Says:

      Este intr’adevar diferita :)) facuta pe drumul spre aeroport :D… Vroiam sa te intreb, de ce stai tot timpul pe invisible? :))

      • behind the keyboard is a one true modest genius Says:

        nu cred ca exista o explicatie logica….

        asta e facuta cu low shutter speed, nu? si eu vreau un aparat foto nou, un dslr cu fast sh speed cu ~10 mp
        si stabilizator calumea. ai vreo sugestie? ๐Ÿ˜€

      • Alex L. Says:

        da, chiar am :)). E facuta cu expunere mica, de 5 secunde parca, dar aparatul e un Canon compact de 8MP, deci si eu vreau in viitorul apropiat sa imi cumpar un D-SLR. Dupa mine singurele bune sunt Canon si Nikon la capitolul asta. Poate gresesc, dar asta e parerea mea. In orice caz era un Canon D1000 sau cum ii spune, de 10 MP si Nikon D3000 de 10,2. Nu sunt aia 0,2 motivul pentru care am decis, dar vreau Nikon’u :))

  2. deni Says:

    ce tare ii8-}
    ๐Ÿ˜‰

  3. Gabi :) Says:

    bv ๐Ÿ˜‰ tineo tot asa ;)))

  4. Gabi :) Says:

    era una la mine in fosta clasa si zice la ora de romana “LUMINITA DE LA CAPATUL TUNELULUI” :))))

  5. Gabi Says:

    Am inteles…e bine ca ai postat de doua ori ca sa si intelegem :))))


Leave a Reply

