Despre patriotism! Ce ma?!


Am facut si eu testul cu “romanul” ca vad ca e la moda si uite ce dadu! Un trucaj ordinar cu multi pixel albastri. Nu aveti idee cata dreptate are! Pana la urma chiar imi doresc sa plec si da, arunc gunoaie pe jos desi detest flegmatul :D. Nici eu nu stiu exact cum vine, dar presupun ca are de-a face cu faptul ca la cata mizerie ma inconjoara oricum, o hartiuta in plus chiar nu strica. Sa fim seriosi, cine ar vrea sa ramana in tara asta? Poate Base daca vrea sa se scufunde de-odata cu barcuta lui…

Sunt 40% român.
Testul zice aşa:

Ai tras un pic de răspunsuri pentru că nu vrei să ieşi ăl mai român dintre români. Ţi-e ruşine cu naţionalitatea ta. Speri să ai o slujbă de intelectual în altă ţară, dar te-ai duce şi la cules de portocale numai ca să scapi. Nu-ţi place când alţii flegmează pe stradă, dar arunci gunoaie pe jos. De 1 decembrie eşti ruşinat că ştii că e şi ziua mondială anti-SIDA. (31 – 50 de puncte)

Fă şi tu testul aici.

4 Responses to “Despre patriotism! Ce ma?!”

  1. TLB Says:

    Am facut si eu. Sunt 61% roman. Primele cuvinte din descriere mi se potrivesc: “Eşti frate cu dracul” ca doar ieri mi s-a spus ca arat ca moartea 🙂

    • Alex L. Says:

      Da, pai stia ala micu’ de respira greu ce zice… :))

  2. Barbieee alexutzaa:x Says:

    Deci`49 d puncte din 100:))
    las k ii bine`
    Romanca nu`s ..pt k nu stiu sa vb romaneste` asa spui tu..
    sa`mi iei un Doom:>

  3. Oanaaa Says:

    Felicitări, ai scos 57 puncte din 100. Ce înseamnă asta? Ei bine, înseamnă că:
    Eşti cam prea patriot.

    pfahaaaaa te-am luaaat=)))
    asa kt despre gunoaie..ti-am mai zis eu o data sa NU DISTRUGI PLANETA, ALEX! =)))
    lumea asta se duce de rapaaaa
    =)))))


Leave a Reply

«

»
