Toată lumea mâinile sus!


Şi in cameră tăcere. M-am gandit că nu am mai dat de mult pe aici… Că nu am mai avut de mult ocazia să mă mai laud cu ceva. Fără Poza zilei, fără seria relativ eşuată De pe bloguri, fără toate posturile, fără zilele în care stăteam să urmăresc numărul de vizitatori… Aici poate nu ar fi lipsa activităţii o principală problemă ci lipsa entuziasmului, lipsa sentimentului de reuşită după ce mai câştigam încă un pariu pe tema „câţi îmi trec azi pragul”. A fost un microb şi a trecut, dar a fost plăcut şi poate din obişnuinţă, poate din nevoia acelui sentiment de importanţă pe care îl ai atunci când cineva îţi spune că a citit ce-ai scris, încercăm pentru a doua oară să luăm din nou microbul.

În orice caz, urmează lauda. Recent (acum câteva zile) m’am întors dintr-un concurs între 6 licee din 5 ţări care avea şi o secţiune de fotografie şi de unde am plecat şi eu şi colega (este şi o colegă, da :d ) cu fericitul loc II la rezultatele individuale. Astăzi am văzut şi rezultatele pe echipe (nu au dat 2) 😀

Şi mai era ceva… Am primit asta acum câteva zile şi mi s-a părut drăguţ, bun de un nou început:

P.S.: Poze la Alecs Online şi Robotzel pe flickr®;
P.S.2: Aşa de prim post sper să fie citit de mai mult de o persoană :D. Şi dacă e doar o persoană sper să nu fiu eu aia.
3 Responses to “Toată lumea mâinile sus!”

  1. Andre Says:

    Nu, e OK. Mai sunt si eu.
    Hop, hop:)) Felicitari pentru premiul 1!

  2. Gabi Says:

    Cauta iar microbul si scrie… si bravo pentru concurs!

  3. Andre Says:

    Bai… ai abandonat blog-ul?


Leave a Reply

