Stop!


Nu stiu ce va vine voua in minte cand cititi titlul, dar eu in mod normal as oscila intre semnul de circulatie si sirenele unei masini de politie. Asta in mod normal. De ceva vreme insa, stop ma duce cu gandul la cu totul si cu totul altceva. Ma duce cu gandul la el:

Da, la faimosul nor vulcanic. Practic, Moartea care nu omoara. Auzi despre ea ca are coasa, ca te vaneaza (mai putin pe tine, mai mult pe avionul in care te afli) si ca atunci cand te (il) prinde, te (il) pune la pamant, dar nimeni nu patit-o chiar in felul asta… inca. Singura problema ar fi ca vorba lui Mircea Badea, parerile despre nor se impart in 3 mari categorii: cei care spun ca a plecat, cei care spun ca nu a plecat si cei care spun ca a plecat, dar se intoarce.

Iar eu care vroiam sa plec in Anglia… Nu, chiar vroiam si chiar plec! Nu ma impiedica un nor pe mine! Desi daca ar fi sa se supere cu siguranta nu il impiedic nici eu pe el… Deci am ajuns unde am vrut :). Cel mai probabil sambata asta plec la Londra intr-un proiect mai mult sau mai putin suspect, care sa ma antreneze pentru viitorul job de reporter (ce alegere fericita). Acum ca m-am laudat, bine pa!

P.S.: ydottwice says…: i am looking forward to showing you all around london and telling you about londons history – amice, asta daca mai si aterizam :p.
P.S.2: care este relatia ta cu norul?
Posted in Diverse. Tags: , , , . 5 Comments »

5 Responses to “Stop!”

  1. Alin Says:

    Lasa ca daca avem putin noroc, sambata norul va pleca, dar se va intoarce in cele din urma miercuri, si mai ramanem pe-acolo…numa’ bine vei afla si mai multe “about london history” :))

    • Alex L. Says:

      Daca ajungem cu bine si se intoarce miercuri e superb. Problema e sa nu se intoarca sambata si sa plece miercuri :))

  2. Andre Says:

    Eu ma inteleg bine cu noru’:))
    Am vorbit sambata seara cu el [a fost cu Bogdi la sat, a stat cu el la suc si s-au intors impreuna]. Dupa care, desigur, am facut si eu cunostinta cu el. E foarte de gasca, mi-a zis ca de sambata pana miercuri va sta departe.:))

  3. Tweets that mention Stop! « Alecs Online -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by tweetcloud. tweetcloud said: Stop!: Nu stiu ce va vine voua in minte cand cititi titlul, dar eu in mod normal as oscila intre semnul de http://bit.ly/czdIB5 […]

  4. Gabi Says:

    Drum cat mai bun! sau mai bine zbor cat mai bun! 🙂


Leave a Reply

