Hello from here


Unde here este Londra. Am vrut si ieri sa pun ceva pe blog, dar ora nu era chiar cea mai potrivita. Si deci sa va explic: proiectul te antreneaza sa devii reporter si aparent iti ofera la final si un certificat care sa iti ateste capacitatile de a lua interviuri, ceea ce la mine se potriveste indeajuns de mult avand in vedere ca un mare tel in viata mea ar fi sa devin foto-reporter.

Trecand peste detaliile proiectului, Londra este superba. Nu neaparat din cauza arhitecturii, de fapt aproape deloc din cauza arhitecturii. Impresionanta este mai degraba cultura, accentul si felul detasat de a gandi. Nu stiu in ce fel sunt eudcati, acum incep sa aflu ce inseamna scoala pentru ei, dar sunt extrem de detasati, extrem de liberi in exprimare (uneori poate prea liberi). Am sa revin la subiect, cred ca e nevoie de mai multe detalii care cel mai probabil nu intereseaza pe nimeni. Ba nu, ma intereseaza pe mine :).

Cat despre poze, nu am apucat sa le descarc de pe aparat, dar am ajuns la fantasticul numar de 728, asa ca voi avea de unde alege. Cand ma intorc voi avea multe lucruri de facut, printre care si sa dezbat probleme existentiale ale societatii :)). Niciodata nu m-am putut abtine dupa intalnirile de genul asta cu civilizatia.

P.S.: Scuze ca nu am poze si….bine pa!

2 Responses to “Hello from here”

  1. Andre Says:

    Bai, vreau detaliile alea pe care le-ai omis in post si… Pa si tie:))

  2. Lupu Says:

    London=;x
    That’s all I need to say!


Leave a Reply

