Zilele Colegiului – Deschiderea


Mi-am propus sa postez pe blog cateva dintre cele mai sugestive fotografii sub forma unei mici povestioare, ca sa impacam si capra si varza, dar mai intai vreau sa explic cateva chestii:

  • Datorita concursului pe case, blog-ul a prins culorile casei din care fac eu parte (da, Casa Maro);
  • Mascota casei, Taz,  apare si ea in banner desi mai marunt, undeva pe “o”;
  • In caz ca nu va prindeti despre ce banner vorbesc, uitati-va in stanga si in dreapta;
  • Pentru doamna diriginta (Casa Neagra) si restul colegilor care nu fac parte din… Maro :D, nu va faceti iluzii, vom castiga.

Acum, pentru inceput s-a dansat:

Apoi mascota s-a plimbat cu directoarea:

Dar a ramas singura… (mascota):

Si a facut o baie de multime:

Au dansat si ei:

Am luptat:

Am castigat:

Ne-am bucurat 🙂 :

Am dansat din nou:

Am suferit:

Si toate astea impreuna:


16 Responses to “Zilele Colegiului – Deschiderea”

  1. Andre Says:

    Bestial:))
    Si eu vreau pozele, dar maine, daca se poate:D
    Imi place poza cu izzy:D
    Sunt bestiale.
    Bravo!
    Si yeeeyy! am lucrurile mele!!!\:d/

  2. Badescu Says:

    bine zis 😀
    anu asta Maro castiga:)

  3. Andre Says:

    Sau NEGRU!:>
    However, conteaza sa ne distram:))

  4. Andre Says:

    Chestia cu long post e pentru mine?:)))
    Cu referire la Jimmy?:P

    • Alex L. Says:

      :)) nu m’am gandit la asta….. dar sigur :)) ar trebui sa pun o poza cu jim pe blog

  5. Denii Says:

    Daa Casa Maro va castiga:X:X….foarte tari poezele:D:D

    • Alex L. Says:

      multumesc

  6. Alexutza :x Says:

    Foarte faine pozele !
    ai facut parca o compunere din poze:)) filoloaga din mine=))
    oricum..fain!

    • Alex L. Says:

      🙂

  7. diana Says:

    Si mai tare ar fi fost o poza cu tine catarat pe fereastra, facand unele dintre aceste poze. Oricum, memorabila zi, incepand cu spectacolul dat de Puscas si terminand cu nenea din centru care ne-a intrebat daca nu cumva e vreo manifestare politica si el nu stie…
    Foarte tari pozele!Tine-o tot asa!

    • Alex L. Says:

      nu am din alea… vezi cate dezavantaje trebuie sa suporte un fotograf? :)) btw… stii ca din londra, intre toate cele 1500 de poze, 3 sunt cu mine si 2 din ele sunt neclare, nu?

  8. lupu Says:

    oricum negru a luat la sfoara!
    HA
    cum sa pui poza cu i&#i =)))
    “ma opreste din crestere”

    • Alex L. Says:

      Luati voi ce vreti! verifica clasamentul si shhhhh

  9. Lupu Says:

    1 ma c&c pe clasamentul pacii
    2 ce fata are i*ii=)))))))))
    3 prefer sa iti spun personal, deoarace nu stiu cine viziteaza blogul:D

    • Alex L. Says:

      nu iti fa griji, daca e ceva nasol, pun cenzura… gen i*ii si c&c 😀

  10. Andre Says:

    I love them:))


Leave a Reply

