Concert


Sâmbătă, de la ora 21:30 a concertat Incanto Quartetto (cvartet înfiinţat în 1996, în cadrul Operei Naţionale Române Timişoara) colaborând cu solistul Dan Patacă şi abordând un repertoriu variat, de la preclasic la modern. Astea fiind spuse, nu cred că au fost acolo mai mult de 50 de oameni, deşi au cântat exceptional. Citiţi şi restul pentru a vedea poze si a asculta înregistrarea unei scurte părţi (18:43). Alex out – mâine școală :d

Dan Patacă

 

 

 

https://alecsonline.files.wordpress.com/2010/05/20100522-220336-segment100-03-59-00-22-42.jpg
4 Responses to “Concert”

  1. Paul Says:

    Fain c-ai fost la ei la concert. Am si eu un cd de colinde cu ei pe care l-au scos iarna trecuta si suna foarte bine ! 🙂

  2. Gabi Says:

    Fain concertul… Eu sunt cel care a inregistrat si in caz ca intrebi sunt mandru de asta.

  3. Lupu Says:

    Imi place cat de concentrat e baiatul cu burtica si maxivioara(nu stiu cum se numeste chestia aia, asa ca am facut un furculison ;;) ). E atat de concentrat… zici ca mananca

    • Alex L. Says:

      din cultura mea e violoncel :)) nu te lua de om, canta chiar foarte fain. cat despre excursie, nu prea stiu daca vin


Leave a Reply

