Uaaaau, exact ce mi-am dorit!


Ce este asta? Initial titlul trebuia sa fie ceva cu logica, dar mai apoi m-am gandit logic ca acest post nu prea are logica. Logic nu? Asa ca mi-am dorit… vacanta? Sau poate soare afara?

In orice caz, zilele astea am descoperit ca:

  1. Lumea imi gaseste blogul atunci cand cauta “rasist”. Nu sunt!!! (sau?);
  2. Blogul meu care este de toate mai putin renumit, a reusit sa il insipre pe monsieur beheader69… Amice, daca mai treci pe aici da-mi titlul inapoi sau plateste drepturile de autor (despre “Poza zilei” e vorba);
  3. Nu prea mai am insipratie pentru absolut nimic, desi stiu, a venit vacanta. Ce chestie ciudata, nu?
  4. Ca Budapesta e un oras foarte tare… si ca e sub apa.

La 4 vroiam sa ajung. Am fost zilele trecute la Budapesta si am poze. Acum sa va explic, urmatorul titlu, desi banal, este un fel de… “brand” al blogului pentru ca este singurul lucru de aici care merita vazut. Nu il mai copiati si apasati pe “Read the rest of this entry” pentru a vedea totusi despre ce vorbesc…

Poza zilei

(cu mai multe poze si toate din Budapesta)

9 Responses to “Uaaaau, exact ce mi-am dorit!”

  1. Gabi M. Says:

    Fain orasul si ultima poza e super! Bafta in continuare!

  2. Alexutza:x Says:

    Foarte faine pozele ,in special ultima!:*

    • Alex L. Says:

      toti alegeti ultima… mie imi place prima :)) hai ca ne intelgem

  3. Andre Says:

    Tin sa te anunt ca prima e geniala, dar si ea cu inundatia e totala.
    Intr-adevar ceva mai diferit:))
    Dunarea noastra, cea de toate zilele…:)

  4. diana Says:

    Si eu votez prima. Si, de asemenea, votez ca tu sa faci cv ca sa iti revina inspiratia. Nu stiu ce ar putea fi acel ceva, dar sunt nerabdatoare sa aflu

    • Alex L. Says:

      dragut. incep sa cred ca minca si cu nagy pur si simplu nu au gusturi :)). cat despre inspiratia mea… serios, chiar esti? (nerabdatoare) :)) pentru ca eu cu siguranta nu sunt. orice ar trebui facut, sunt ferm convins ca nu ar fi de bine. ‘om vedea

  5. Ginake Says:

    Interesanta faza cu poza zilei 🙂

  6. Andre Says:

    Si totusi… a cui a fost ideea cu poza zilei?;;) :)))

    • Alex L. Says:

      suspectez ca a mea…


Leave a Reply

