Fulgerele si nimic


Stiu ca ideea generala este ca vrem caldura, pentru ca atunci cand e caldura e si soare, iar daca e soare ne bronzam sau ceva, dar mie chiar imi plac ploile/furtunile. Nu pot sa inteleg nevoia disperata de vara, atunci cand nici macar nu poti iesi din casa intre orele 12 si 18.

Zilele astea in schimb va fi mai placut, cel putin laptop-ul meu asa spune:

Nu cred ca aveti idee cat de tare ma bucur ca nu mai trebuie sa ajung transpirat si gafaind oriunde ma duc, cerandu-mi scuze in avans de la persoana cu care ma intalnesc, pentru iminentul lesin. Asa ca indiferent de trend, eu spun ca saptamana asta de ploi si furtuni si alte lucruri de gen care mie imi fac inima sa bata de placere, este mai mult decat bine venita in calendar.

Despre post-ul de mai jos, cine are o problema cu dansul, sa se impuste. Lipsa mea de inspiratie ma mai face din cand in cand sa o iau pe ulei, dar sa fim seriosi, nu a fost chiar asa un dezastru. In plus, eu chiar traiesc o stare de “nimic” si gasesc ca locul asta este perfect pentru a o exprima, pentru ca nimeni nu poate sa ajunga aici cu forta. Asa ca derivand de la vorba domnului Mircica, cui nu-i convine, sa schimbe blogul. Va rog totusi sa raspundeti poll-ului din post-ul cu pricina.

A da si asta.

6 Responses to “Fulgerele si nimic”

  1. Andre Says:

    Sunt geniale pozele. Eu personal ma bucur ca ploua. Pot iesi din casa fara sa mi se faca rau.:D

    • Alex L. Says:

      exact ce spun si eu! era si cazul sa intalnesc un om normal…

  2. domnu` politai Says:

    frumoase pozele..;) tine-o tot asa..:P

    • Alex L. Says:

      nu ne mai trageti pe dreaaaptaaa…. mai treci si tu aici! bucuros sa te primesc si multumesc de comentariu 😀

    • Alex L. Says:

      nu ne mai trageti pe dreaaaptaaa…. mai treci si tu aici! bucuros sa te primesc si multumesc de comentariu 😀

  3. Ale Says:

    Sunt geniale pozele.:)


Leave a Reply

