Poza zilei


Astazi anunt oficial deschiderea unui nou blog, The 365 Plan. L-am adaugat si la banner-ele din dreapta si l-am pus si in blogroll si desi sincer mi-as dori sa vi-l prezint pe larg, am facut asta deja acolo. Pe scurt insa, este un blog pe care vor fi postate 365 de fotografii, cate una pe zi, timp de un an, urmarind astfel progresul fotografului in acel interval de timp. A fost postata o poza si o introducere si va rog sa il vizitati. Sper sa va placa fotografiile pe care le veti gasi acolo si sa il vizitati cat mai des :D.

P.S.: dati click pe poza pentru mai multe… poze.

9 Responses to “Poza zilei”

  1. andreeaabee Says:

    Imi place poza.
    Si uite, comentez. Imi place si blog-ul, si tema de pe blog, si cand fundalul se face roz:D.

  2. Addamissia Says:

    Off Topic: Te-am adaugat in blogroll 🙂 .

    • Alex L. Says:

      multumesc 😀 .

  3. Minca Says:

    Sunt de acord cu ce scrie mai sus (mai putin partea cu roz).

    • Alex L. Says:

      da :)) poza care facea fundalul roz avea niste culori pe care eu nu le prea folosesc deci slabe sanse sa se mai intample. arata totusi fain, sa stii

  4. ReFuZaKe Says:

    Foarte buna poza, am vazut si pozele de pe flickr, continua tot asa !

    • Alex L. Says:

      Multumesc! Ai fi interesat de un schimb de link-uri?

      • ReFuZaKe Says:

        Bineinteles, am raspuns pentru ca fiecare intrebare sa aibe si un raspuns :))

  5. Blogul Unui Motrean Says:

    Super tare poza! Imi place si mie Fotografia, arta de a face poze, dar nu am cu ce :)) Ma chinui cu un aparat foto de familie 😀


Leave a Reply

