Schimb cinstit


Am spus eu ieri ca nu mai pot cu indundatiile, cu criza si asa e! Nu mai pot cu inundatiile si criza la televizor, pentru ca nu mai pot cu inteligentul ala la televizor. Asta nu inseamna ca nu imi pasa de oamenii aia (cum aparent s-a inteles). Cred si eu ca au nevoie de tot ajutorul posibil si stiu ca trebuie sa le fim alaturi. “Revolta” mea e directionata strict catre cutiile care imi arata si imi vorbesc: “Basescu la radio despre criza”/”Basescu in locurile inundate”… Desi ultimul strop a fost un blog care explica in 7 puncte simple cum inca nu este de fapt criza in Romania. Hai sa mori tu?!

Alta era ideea. In timpul plimbarii mele zilnice de astazi, am dat in fata Operei de doua batrane care se targuiau pentru viitorul schimb (fata de masa <-> batic). Mai am si alte poze cu persoane in varsta incercand sa vanda lucruri pe strada. Chiar ieri am vazut tot o doamna in varsta care venise in centru cu o punga de porumb pentru porumbei. Dupa ce a primit 2 lei pe ea, a plecat acasa. Asta inteleg eu prin criza/tara de ca^at.

Update: iar e Zorro varianta chioara pe TV(R1). De data asta subiect nou: CRIZA;

15 Responses to “Schimb cinstit”

  1. Andre Says:

    Trist. Gandeste-te ca probabil acea femeie si-a cumparat paine pe acei 2 lei. E cumplit. Cei care spun ca nu e criza si ca in Romania se traieste bine sunt niste oameni de ca^at.

    • Alex L. Says:

      Iti multumesc ca m-ai scutit de la a pune eu cenzura. Da, e trist si nedrept intr-un mare fel fata de toti oamenii acestia care au muncit toata viata si de care acum B&B (Boc&Base) isi bat joc. Asta este! Trebuie totusi sa te gandesti ca multi dintre acesti pensionari au votat cu acest cuplu pentru o galeata.

  2. Andre Says:

    Da. O galeata, o plasa portocalie si o caciula… sintetica si de muncitor de la Retim. Dar, asta e. Cat despre cenzura, no problem. Special am pus-o din start.:)

  3. Susu Says:

    Criza din Romania, fenomen straniu cauzat de niste politicieni imbecili ce afunda tara in datorii, practic zi de zi ne ducem tot mai mult in rahat. Oricum, chiar daca ar veni altcineva la putere, in urmatorii 20-50 de ani cred ca tot in datorii vom fi. Schimbarea “taxei de valoare adaugata” nu ne va scoate din rahat, e doar o siguranta a parlamentarilor ca vor trai bine pana la adanci batraneti.
    Offtopic: Cand estimati ca vom avea autostrada ? 🙂

    • Alex L. Says:

      Estimez ca nu curand :))

      • Andre Says:

        Estimez undeva peste 30 de ani. Ce le trebuie politicienilor autostrada cand ei nu merg cu masinile decat prin oras? In rest cu avionul… Ce nu le trebuie lor, nu le trebuie nici cetatenilor.
        Pare ok, nu?

      • Alex L. Says:

        Este OK! Romania asta se duce de rapa in momentul asta si cu si fara autostrazi… Avem 2 si un ciot, iar una din ele e pe cale sa fie inundata so.. 1 si un ciot :)) Dar din nou, asta a fost viziunea Basului si pe asta a pus tara stampila… Eu nu vreau razboi, eu vrea liniste si placinta si daca in final vom muri toti, aia care o mierliti inaintea mea, sa nu tipati!

  4. Alexutsa:x Says:

    prea tare asta cu babele:))=)) la ce h o fost ma asta?
    trebuia sa vad si eu asta..:)) si de criza ce sa zic..arunca`ti tv si atunci no` sa mai simti nici criza :)):*

  5. duras33 Says:

    Cred ca dupa blogarul ala care zice ca nu suntem in criza, explicatia pozei de mai sus ar fi ceva de genul : batranicile fac troc, un lucru pe care-l faceau si cei din Roma antica si nu era griza atunci.:)
    Tind insa sa-i dau dreptate si anume ,la noi nu-i criza e: japca + saracie +nesimtire (politica si sociala) + prostie + foame = KK ,da KK rau. Si sa stiti ca nu numai batranii l-au votat pe el comandante Baselu , l-au votat si altii de la care te asteptai sa gandeasca mult mai bine , l-au votat si cei care , din cauza saraciei, au plecat la muca in strainatate si apoi parca in gluma au pus stampila pe Base (pe astia chiar nu-i inteleg, cum sa votezi cu cel care practic te-a trimis la munca afara?!). Tara de KKt

    • Alex L. Says:

      La noi e criza pentru ca la fel de mult s-a furat si pana acum. Simplul fapt ca lipsa banilor da lucrurile astea mai pe fata, este cu totul si cu totul alta treaba. Da, nu numai pensionarii l-au votat, dar sa moara Veta daca nu au fost ei cei mai multi. In mare pare parte l-au votat oamenii saraci care au fost cumparati cu acele obiecte de 3 lei pe care le carau PDLasii prin sate. Stiu totusi ca au fost si altii de la care nu te asteptai si care l-au votat din… “principiu” :))? Niste imbecili, parerea mea.

  6. duras33 Says:

    ce zici de un schimb de linkuri

    • Alex L. Says:

      Sigur! Cum vrei sa te trec?

  7. duras33 Says:

    duras33 .eu te-am adaugat.daca vrei sa schimb numele spune-mi.

    • Alex L. Says:

      e ok! doar ca pe viitor, incearca sa porti discutiile astea in pagina de link exchange :)) nu ca ar fi o problema prea mare, dar cel mai bine e cand lucrurile sunt on topic. te-am adaugat

  8. duras33 Says:

    am gresit adresa blogului din cauza vitezei


Leave a Reply

