Festivalul Inimilor


Nu stiu in cate locuri ati mai citit despre el si nu stiu in ce masura va pasioneaza muzica si dansurile populare, dar din pozitia de fotograf trebuie sa spun ca mi-a placut. Aduce la un loc o gramada de culturi si nici muzica nu este chiar atat de rea. Acum normal ca nu puteau lipsi micii, berea si tarabele din spate, dar e un festival si te astepti la lucruri de genul asta. Pe mine personal chiar nu m-au deranjat, ba dimpotriva! Mai pe seara cand toata lumea dansa si toti erau atat veseli cat si “veseli” atmosfera parca a fost mult mai faina decat la inceput.

In orice caz, toata stima pentru grupurile de dansatori si pentru organizatori, care isi fac treaba de minune (inca nu am inteles cum am reusit eu sa ajung pe scena), dar sunt sigur ca nu e o eroare sau o dovada de lipsa de vigilenta, ci pur si simplu o dovada de bunatate sufleteasca sau de intelegere a unui tanar fotograf. Nu glumesc!

Asta functioneaza ca o invitatie pentru oricine locuieste in Timisoara si vrea sa vada unde imi petrec eu 4 ore pe zi din viata timp de 3 zile. Veniti in Rozelor incepand cu ora 19:00 azi sau maine, sau si azi si maine si stati pe acolo suficient cat sa vedeti despre ce e vorba. Daca nu va place nici spectacolul, nici omul mic si negru care se chinuie sa faca poze pe acolo, atunci sunteti liberi sa va luati talpasita. Asta e programul si pentru o poza pe zi de acolo, nu uitati de The 365 Plan.

3 Responses to “Festivalul Inimilor”

  1. Andre Says:

    Ce frumoasa e tipa!
    Foarte frumoase sunt si costumele.:)
    Felicitari!
    P.S.: azi mergi tot in negru?:)

    • Alex L. Says:

      Nu stiu daca mai am tricouri curate negre… Daca da, iti poti inchipui ca… da :))

  2. CeMaiVrei Says:

    Daca as fi fost in Timisoara, te-as fi insotit cu placere! 🙂 Mai schimbam cate o vorba despre Nikon 😉


Leave a Reply

