La razboi!


Pentru ca nu-i asa, viata e un razboi si fiecare din noi ar trebui sa treaca prin viata. Trebuie sa recunosc ca eu am cam evitat razboiul in ultimul timp si presupun ca a fost chiar placut cat a durat, dar cred ca a venit momentul sa imi asum cateva “riscuri” si sa ma intorc pe campul de lupta. Sa ma intorc pe fiecare plan si sa imi demonstrez din nou ca pana la urma totul e posibil.

De cand s-a nascut, Alecs Online si-a pregatit armele si a dorit sa lupte cu si printre cei mai buni, luand model nu de la mine, dar de la eul imaginatiei mele. Dupa mai bine de un an de liniste, pace, am descoperit si ocazia potrivita. M-am înrolat în BLOGWARS! Mai multe aici.

7 Responses to “La razboi!”

  1. La razboi! - Ziarul toateBlogurile.ro Says:

    […] La razboi! Fri Jul 23, 2010 22:40 pm Pentru ca nu-i asa, viata e un razboi si fiecare din noi ar trebui sa treaca prin viata. Trebuie sa recunosc ca eu am cam evitat razboiul in ultimul timp si presupun ca a fost chiar placut cat a durat, dar cred ca a venit momentul sa imi asum cateva “riscuri” si sa ma intorc […] […]

  2. Lexa Says:

    Succes, baimarene! Ne vedem in transee.

  3. Lexa Says:

    *Erata: n-am vrut sa scriu “baimarene”, dar cum fac multitasking, trebuie sa platesc si un pret. 😀

    • Alex L. Says:

      e ok :)), dar sa se retina: e Timisoara aici :). Ne vedem in transee impreuna cu ghetele army!

  4. Ce Mai Vrei Says:

    Bafta! Iti pazesc spatele cu sniperul :))

  5. Andre Says:

    Bafta! Stay “high” :))

  6. furios4you Says:

    Succes la concurs!!!fie ca cel mai bun să câştige.


Leave a Reply

